sreda, 24. september 2008

"Bilo kuda, Urkl svuda!" :)

V najnovejšem Kmečkem glasu je v rubriki "Ste bili tudi vi tam" objavljen naš krajan Urkl, kjer je bil na s kolegi na neki družabni prireditvi.
V tej rubriki je neka oseba obkrožena (v našem primeru Aleš) in ta oseba mora najkasneje do petka tistega tedna, ko je Kmečki glas izšel, poklicati na uredništvo Kmečkega glasa, kjer pove svoje podatke in nam razkrije ob kateri priložnosti je bil slikan. Seveda potem dobi tudi praktično nagrado.

Zato, Urkl, čimprej pokliči na Kmečki glas (01/47-35-363) in potem poročaj, kakšno nagrado so ti namenili! :)


(Vir: Kmečki glas, 24.9.2008)

Ob kliku na sliko se scan poveča!


V najnovejšem Kmečkem glasu imamo objavljen dokaz, da se je Aleš res prepoznal, poklical na uredništvo in bo v kratkem dobil praktično nagrado.

27 komentarjev:

IBOR pravi ...

Ma ko ti gre ti gre. Hvala muljavsaka gospa :)

treboR pravi ...

Kaj je za nagrado?

Doživljenska naročnina na kmečki glas, z bonusom dostave na dopustniške lokacije.

Murfi pravi ...

Če je to res, si Urklu pokvaril presenečenje! :)
Se pa splača, sploh dostava na dopustniške lokacije...

IBOR pravi ...

Če fovšija bi gorela,... bi bila u ognju cela vsa okolica muljavska!!!

treboR pravi ...

No vidite da potrebujemo GASILCE.
Urkelj nam napoveduje ognjene zublje po celi Muljavi.

Anonimni pravi ...

se je postavil kot ena p..., pa še trakec od torbice čez rame.

;)

IBOR pravi ...

ja predragi anonimni si fovš, ker nisi bil zraven!!! Sirotek predstavi se,...

Anonimni pravi ...

Urkl, glede tele fovšije, ki jo omenjaš na vsakem koraku, a si se že kdaj poglobil sam vase in se vprašal, če nimaš nemara kakšnih manjvrednostnih kompleksov? Naj te potolažim, to se da dandanes vse uspešno odpravit.

IBOR pravi ...

Seveda se da, stvari se rešujejo na štiri oči, prjatej moj dragi. Pa če bi bil kaj moža bi mi to povedal v obraz. Ampak si ne upaš! Precej vas je močno pametnih pa to ne leti samo nate ampak na vse anonimneže! Dejte streste tremo pa zavist pa stojte za njo!

Anonimni pravi ...

Urkl, kaj pa misliš, da ti ljudje tako zavidajo?

IBOR pravi ...

Nč mi zavidajo, sj mi nimajo kaj! Mi pa še bojo verjem! Pa nehajva si to tipkarit kot v osnovni šoli. Povab me na pir, ga bom jaz plačal pa mi povej kar mi maš za povedat!

Anonimni pravi ...

No, saj kakšen pirček bi se pa res prilegel :)

Anonimni pravi ...

Jaz sem ti fouš TAVELIKEGA traktorja daleč na okoli !

Anonimni pravi ...

urkl ti si politik,se morš lepo pogovarjat.moreš razumet,nekateri imajo psihične probleme,pol se pa na druge spravljajo.ti sam prtiskej ,de boš mal bl gor pršu,mlava bo pa garela VLADIMIRAC

Anonimni pravi ...

Nehajte se kregat. Urkl, ti pa povej že enkrat, kaj je za nagrado.

IBOR pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
IBOR pravi ...

Ne vem kaj je za nagrado, ker mi ni hotla povedat. Bom povedal ko dobim darilo. lp

pl21 pravi ...

"Nč mi zavidajo, sj mi nimajo kaj! Mi pa še bojo verjem!" za kuga ti pa bodo fuuž? traktor, avto balirko,...??!! dej no dej
kumi čaka da vidm BALIRKO!!

Anonimni pravi ...

Urkl, dej mal poklič, nagrada nekaj zamuja ali nočeš ... .

Anonimni pravi ...

Kaj je zdaj Urkl? A ti je muca jezik pojedla ?

IBOR pravi ...

ja ti sekret anonimni. Brigaj se zase!!!

Anonimni pravi ...

No, pa vseen, kaj praviš Urkl, da je blo za nagrado? :)

Anonimni pravi ...

Urkl, pa menda ne misliš, da si dopisuješ samo z enim WC-jem.

Tle je več skretov kot na glavni avtobusni postaji!

Anonimni pravi ...

Zdej bi pa že lahko napisal kaj o nagradi, drugače bomo vsi končali z branjem Kmečkega glasu, ker nateguje Urkla.

IBOR pravi ...

FANTJE IN DEKLETA. DOBIL SEM MODRO MAJICO Z NAPISOM KMEČKI GLAS. ČE JO KDO ŽELI MU JO Z VESELJEM PODARIM!

Anonimni pravi ...

bogato,bogato,zdej sm ti pa še jest fouš jebemti!!!! (VLADIMIRAC)

Anonimni pravi ...

ZARES? Samo to? No, verjamem, da če bi bila oranžna (aranžna) bi jo pa le navlekel nase.