nedelja, 24. maj 2009

Old - timerji na Muljavi

V soboto, 23.5.2009 se je skozi Muljavo peljala kolona old-timerjev, ki ima vsako leto reden zbor s pričetkom v Višnji Gori.

V pogled vam ponujamo slike, ki jih je na Muljavi zabeležila Nika I.



Tudi Muljavčani se vsako leto udeležijo zbora...

23 komentarjev:

Anonimni pravi ...

muljavski samci-še vedno!

Anonimni pravi ...

še vsi?

Anonimni pravi ...

Ankar se sekirat... Tejle so tut najbolj zaželjeni samci! ;)

Anonimni pravi ...

so sam zbirčni

Anonimni pravi ...

Vsi skp nejso za k....!

Anonimni pravi ...

Toplovod in centralno gretje....

Anonimni pravi ...

ah tko slabi pa spet niso

Anonimni pravi ...

Res je, mulavski fantje so najbl pošteni!

Anonimni pravi ...

že stari samci

Anonimni pravi ...

a tko stari pa spet niso....

Anonimni pravi ...

ja samci so in buja.zmeraj k jih vidm so za šankom pa pijejo in pijejo.Ja oni misljo da so carji so pa eni navadni binglni.

Anonimni pravi ...

jim že ne pašejo punce

Anonimni pravi ...

Gej parada na Muljavi.

Anonimni pravi ...

se men tud zdi da bo kej takega kmal tud tukaj

Anonimni pravi ...

ja ja tut na muljav so geji

Anonimni pravi ...

Ok, zdej pa nehejte pretiravat!

Anonimni pravi ...

skrivajo kej...

Anonimni pravi ...

tole so pa verjetno sami taki komentiral,ki skoz eno in isto ter edino kavsajo-REVEŽI,
al so pa sami geji

Anonimni pravi ...

fejst so

Anonimni pravi ...

Jaka muda!

Anonimni pravi ...

mrde pa rabjo mal vzpodbude

Anonimni pravi ...

da jih je sram?!

Anonimni pravi ...

pa puste jih pr mer, kaj vam pa hočjo žalga nardit??

LP, AZ