torek, 20. november 2007

Polnočni klepet ob kavi Barcaffe Prestige

Navadno pohajkovanje po lokalih Ivančne Gorice se je končalo v Flirtu, kjer si v soboto zvečer po polnoči ob kozarcu Cynarja res ne želiš razglabljati zakaj je kava Barcaffe Prestige najboljša in kako spraviti v skodelico kave še 1 dcl mleka.


Zakaj je pravzaprav šlo?

Gre za navadno stavo, kjer sem s prekaljenim in izkušenim natakarjem, ki je tudi šef strežbe v omenjenem lokalu stavil, da v skodelico kave ne moreš zliti še 1 dcl mleka. Rahlo nerazsoden sem stavo sprejel, ali sem jo izgubil pa presodite sami.

Energična priprava kave v majhno skodelico je sledila, kavni avtomat je zarohnel in pritekla je črna kava... za vzorec... dve kavni žlički kave in pravično odmerjen 1 dcl mleka sta romalo pred mano v črni skodelici Barceffe prestige. Začuden nisem mogel verjeti, da sem izgubil stavo, saj ni šlo za kavo ampak za mleko s kavo. Vsaj tako mislim jaz, kot povprečen poznavalec kave, ki mu je vseeno kakšno kavo pije, katere firme, važno da je dobra in da jo spiješ v miru v prijetni družbi ali ob svežem dnevnem časopisju (mimogrede v Flirtu ne razpolagajo s KMEČKIM GLASOM).

Ampak po zagotovilu šefa strežbe sem jaz pil najboljšo kavo v Ivančni Gorici, kavo Barcaffe prestige, ki jo kuhajo samo oni in nihče drug. Priznam, kave ne ločim po znamkah, niti po okusih, pravzaprav mi je malomar. In potem debata do pol enih zjutraj...

Kava Barcaffe prestige obdelana z vseh zornih kotov...

Seveda sem jo spil in poplaknil s Cynarjem, za boljši okus..

Na poti domov sem se še rahlo zamislil ali bom lahko spal po tako močni in kvalitetni kavi, ki sem jo spil ob polnoči. Bojazen je bila odveč, kljub kavi Barcaffe prestige sem zaspal takoj in spal dokler se zjutrej nisem zbudil...

Natakar med izvajanjem poizkusa, če gre v kavo prestige še 1 dcl mleka.

Ni komentarjev: